woensdag

Nostalgie

Heel lang geleden hield ik me uren bezig met armbandjes maken, je weet wel, van die vriendschapsbandjes. Ik heb ze bijna niet gedragen, het plezier lag helemaal in het maken, het geconcentreerd bezig zijn met die draadjes, nieuwe patroontjes verzinnen.
Deze zomer sloegen de LOOM bandjes me om de oren en nam ik mezelf voor niet mee te doen, nee, niet nog een hobby! Want ik wist, als ik daar aan begin geraak ik weer verslaafd zoals vroeger aan die vriendschapsbandjes.
Op het familiefeest waren de kinderen over actief met de LOOM, dus wat deed ik? Ik haalde ouderwets wat katoentjes uit. Puur op geheugen ging het nog allemaal. En ze waren geïnteresseerd…
De kindjes gingen naar huis, en ik deed ‘s avonds lustig verder. Heerlijk, zo een nostalgie…IMG_0443

PS: dit is een eerste ontstof poging… eens kijken of ik weer evenveel plezier vind in het bloggen als vroeger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten