maandag

Rood accent

Die andere hobby van mij, die lag nogal lang onder het stof. Muziekspelen.
Maar enkele doorzetters in mijn omgeving vonden dat het tijd was me er weer aan te wagen. En zo geschiedde. Op zondagochtend repeteren we en vorige zondag voor het eerst terug een concert gespeeld met de harmonie. In openlucht, in een park. Heerlijk anoniem. Perfect om opnieuw te starten.
Vroeger was de dresscode voor concerten altijd zwart met wit hemd, of zelfs helemaal zwart. Daar heb ik hopen van. Maar ook in concertenue zijn er modetrends. En momenteel is dat zwart met een rood accent.
De rode sandalen werden van stal gehaald, maar mijn creatieve brein vond dat net te weinig. Dus vertrok ik richting park met enkele attributen. Er waren immers enkele uurtjes te overbruggen tussen repetitie en concert.
DSCN5262
Genietend van het zonnetje maakte ik van een saai eenvoudig winkel tshirtje (ik denk zelfs ooit uit een tweedehands winkel gehaald) dit:
DSCN5263
Een paar knoopjes (de onderste is ook knal rood, maar ik zeg het u, zwart met rood fotograferen zodat het eruit ziet zoals het moet is echt niet simpel!) en een rode draad waarmee ik over het stiksel ging. Ben er tevreden over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten