zaterdag

Nog een nieuwe stap

Een hemdje, dat wou ik toch ook nog eens maken! Maar geen zonen, en dus moest ik op zoek naar een leuke jongen om iets voor te maken.

De oudste zoon van een vriendin/collega wond me helemaal rond zijn vingertje en niet lang erna kwam ik een leuk stofje tegen. Zo was daar een hemdje:

DSCN5208 (2)

Een paar mankementjes in mijn ogen:

  • bij het overtekenen van het patroon was ik een deeltje vergeten, het kleine driehoekje om onderaan de panden met elkaar te verbinden.
  • dan maar een biais… maar ook daar heb ik wat snel willen zijn, dus niet perfect

De vriendin/collega en de zoon vonden mijn opmerkingen maar gezeur… het hemdje was volledige goedgekeurd! Nu wil de jongste zoon ook een… dat komt in orde!

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig shirt! Leuk stofje en het rode biesje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij te horen dat het hemdje voor de jongste zoon in orde komt :-) En ik bezorg je nog de foto's van het hemdje als het gedragen wordt. Net iets minder populair dan het paarse rokje, maar dat haalt de dochter ELKE dag uit de kast!

    BeantwoordenVerwijderen