maandag

Nieuw jaar, nieuw project

In 2013 deed ik met plezier mee aan de Zo Geknipt Sew Along. Ik heb er een deel projectjes uit het boek door gemaakt die ik anders links zou hebben laten liggen.

En dus ging ik op zoek naar een project voor 2014. En toen als bij toverslag kwam ik op verschillende blogs een Crochet Along tegen! Het gaat om een strependeken, waar je elke week nieuwe strepen haakt en na 42 weken een heel deken hebt. Allemaal verschillende steken met een super resultaat.

Alle uitleg vind je hier: http://terraysleven.blogspot.nl/search/label/Crochet%20Along%20a%20stripey%20blanket

Nog vragen? Dan is deze Facebookgroep ook een leuke plek om te vertoeven.                  

Ik bestelde mijn kleuren net bij HuisZes, die trouwens deze leuke Crochet Along (kortweg CAL) steunen met de leuke actie dat je de 11de bol van de aangeraden wol gratis krijgt. En laat je nu net 11 bollen nodig hebben!

Kleur inspiratie nodig? Kijk eens op dit geweldige pinterestbord.

Mijn kleurtjes? Die laat ik nog niet zien, maar dit is mijn inspiratiebord, niet verbazend voor wie mij kent…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten