vrijdag

Even zonder tv en internet

Door een modem die stukging op kerstdag zijn we even teruggegooid in een huis zonder tv en internet. Al is dat laatste relatief, we hebben beide een smartphone en zo kunnen we toch een beetje op de hoogte blijven!

Het geeft ook wat meer tijd voor handwerken, want pas mandag wordt het hersteld. 

Vorige zaterdag vond ik na maanden eindelijk nog wat bolletjes wol waar ik mijn zinnen op gezet had. En met de hulp van een gekregen patroon voor een cirkelvest ging ik aan de slag!

Zoals ik in een vorige post al vermeldde ga ik in 2014 meedoen met een CAL (crochet along) voor een strependeken. Kleuren kiezen vind ik altijd het moeilijkste, dus ik eindigde met 2 pakketjes. Een serie Stylecraft Special DK online besteld bij HuisZes:
Ik denk dat de 2 linkse er niet tussen gaan zitten. 

En ik ging ook eens langs in het walhalla van huis Inge Goderis in Mechelen, dit zijn heerlijk zachte bolletjes Lang Omega:

Het oorspronkelijke plan om een strepen en een grannydeken te maken begint te vervagen omdat ik niet kan beslissen welke wol ik waarvoor gebruik. 
Tijd zal raad brengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten