donderdag

Van zieken en jarigen

Het is me het weekje wel. Twee familieleden onverwacht in het ziekenhuis. Door toeval wel hetzelfde, dat maakt bezoekjes eerlijk verdelen weer net dat gemakkelijker.

En om er toch het beste van te maken, kregen ze elk een zelfgemaakte beterschapskaart. Foto getrokken voor de persoonlijke boodschap in het hartje werd geschreven. Elk beetje kleur is welkom op een ziekenhuiskamer!

image

En er valt ook wat te vieren deze week in de familie, de pater familias wordt er 60 en ook dat moet gevierd. Dus werd er alvast een kaart gemaakt.

image

Het heeft best wat moeite gekost om goed te snappen hoe ik de letters en figuren mooi kon doen in elkaar vloeien. En doordat mijn speelgoed nog te nieuw is, bleef het karton ook redelijk hard plakken aan de mat.

Nu nog uitzoeken hoe ik de letters dikker krijg. En opletten voor mijn nieuwe verslaving: lettertypes zoeken op internet. Echt, niet aan beginnen… Zeg niet dat ik u niet gewaarschuwd heb!

1 opmerking: