maandag

Overlock!

Het moest er van komen, ik twijfelde al een tijdje om een overlock te kopen. Maar ik nam me voor eerst tijdens de lessen er echt mee te leren werken, zodat ik eens gekocht dat super machien ook echt ging gebruiken.

In de les rolde onder andere dit onder de machine uit en dat is sindsdien het favoriete kraamcadeautje. De teller staat al op 5.

Dus zaterdag op zoek naar een overlock, nog net dicht genoeg bij Sinterklaas om mezelf te belonen voor een braaf jaar. Om 18u terug thuis, nog maar eens een wintersoepje gemaakt en dan achter het machien! De dag erna was er een familiesinterklaasfeestje, dus daar hoorde een rokje voor de 6 jarige bij: et voilà


Met dank aan Mamasha voor de afhecht truuk! Onderaan een uitgerokken golvend rolzoompje, want daar was achter gevraagd. En geef toe, wat is er leuker dan alle functies eens proberen?

Wordt vervolgd!

1 opmerking:

  1. Wat leuk, ik wil ook graag een overlock, volgens mij kan je dat ding nier meer missen eens je het hebt, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen