zondag

Cadeautjes voor nieuw leven

De tas voor de Russische toekomstige jongensmama stond hier maar leeg. Dus ging ik op zoek naar leuke kleine cadeautjes. Ze mocht ook zelf even op mijn pinterest sneusteren en haar favorieten doorgeven.

Babyschoentjes en een mutsje moest het worden, het werd meer!

Voor het mutsje gebruikte is deze handleiding. Ik gebruikte geen fleece, maar bio katoen tricot. Eenvoudig en mooi! Volgende keer maak ik misschien de oortjes toch ietsje kleiner.

En hier twijfelde ik over… ik kan tegenwoordig Facebook niet opendoen of ik zie wel een discussie rond omgaan met kleine kinderen, en de tut (speen) is daar vaak onderwerp van gesprek. Maar ik had zo’n mooi lint. En een leuke clip gekocht bij Liel. Dichtstikken, kamsnap erop en het was af. En goedgekeurd door de aanstaande mama! De zorgen waren nergens voor nodig. En het was natuurlijk helemaal zoals mezelve last minute…

En die babyschoentjes? Die houdt u nog tegoed… dat is een verhaal op zich!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten