woensdag

Naaien in de zetel voor TV… heerlijk

Zoals ik al eens eerder meldde, mijn naaihoekje is boven op de gang. Fijn een eigen plek, maar niet echt verwarmd. En met het begin van dit koude weer ben ik nog niet gehard!

Dus was het leuk te ontdekken dat ik met de hand naaien toch wel liever deed dan ik gevreesd had. Vooral als er snel resultaat te zien is.

Ik beloofde hier al nog een verhaal over de babyschoentjes. Hier gaan we!

Op mijn pinterestbord staan heel wat versies. Die ik dan nauwkeurig met elkaar vergeleek. Wegens de koude, wilde ik me tegen beter weten in toch maar eens aan de vilten versie met de handmatige festonsteek wagen. En toegegeven, ook wel door tijdsgebrek.

En leuk, snel en fijn dat het was! In alle eerlijkheid, er werd zelfs een paar gemaakt ter plaatse op het verrassingsfeestje terwijl we wachtten op het feestvarken. Ideaal dus voor onverwachte babybezoekjes!

Deze hoorden nog bij het vorige pakketje:

Aangezien de toekomstige mama zelf een handwerkfanaat is, kreeg ze er nog een setje bij om zelf te maken, ter afwachting van de geboorte.

En deze waren op bestelling:

image

Ik volgde pas ook een Rode Kruis cursus en schreef me in als vrijwilliger bij onze lokale afdeling. Een van de toffe lesgevers was net papa geworden. Dus kreeg die een aangepaste kleine attentie!

image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten